meandtess

Alla inlägg under mars 2015

Av Lovisa - 17 mars 2015 08:29

Hej idag är jag sjuk. Jag har feber jag hade feber igår också. Så jag red inte igår men i kväll ska jag hoppa för Uffe, det ska bli jätte kuuul!

Tja

Av Lovisa - 15 mars 2015 19:37

Hej, igår var jag på genrep på mello, med min föredetta granne. Det var jätte kul. Idag för första gången fick jag rida på bett hon var galen!!men det var kul

[Bild]

Av Lovisa - 13 mars 2015 07:19

Hej. Förlåt att jag inte bloggat på ett tag för att jag har varit lite så sjuk! Men igår så tränade jag för Ann, men min häst var en kanot. Hon bara sprang. Hon var jätte pigg men det var kul att hoppa. i kväll ska jag på en tjejmiddag! hos min kompis Nora. det ska bli kul, men idag kommer jag inte hinna till stallet så jag kommer åka direkt hem och fixa mig. jag tänkte göra en lite göra mig i ordning video på Videofy, på Videofy heter jag Mynameislollo! Och sen följ gärna Mig och mina kompisar på youtube där heter vi FighterZ bitches! Hejdå

Av Lovisa - 8 mars 2015 09:01

Heey! Idag ska jag och Moa till "Leos Lekland" ( det är Nordens största lekland). vi sk allafall hämta henne kl 10.00, sen åker vi ditt. sen när vi har tröttnat så går vi och äter på Max.

Av Lovisa - 7 mars 2015 12:50

Hejsan! Idag ska jag till stallet med Moa. Jag ska rida inne! Jag önska att jag kunde hoppa men får inte göra det på hack, hon blir så stark och behöver martingale när hon hoppar! Men jag ska allafall till hästen ikväll!

Av Lovisa - 6 mars 2015 19:13

hej! Just nu väntar jag på min mat i the public. Efter maten ska vi gå och handla godis, i kväll ska jg inte slagga med någon! Så jag får hitta på någonting annat roligt

Av Lovisa - 6 mars 2015 11:01

hej hej! Just nu är jag i skolan, och ska snart äta.    Idag slutar vi 14.10 Vi sluta inte så värst tidigt. Men bätter än 15.30.  Efter skolan ska jag till stallet, jag ska rida ut, tror jag om jag vågar  Jag får ju bara ria på hack

Av Lovisa - 6 mars 2015 06:57

Hej! Igår drog min häst ut en tand, det var typ en varg tand! Satt jag kunde inte rida igår. Nu får jag rida fast bara utan BETT i två hela veckor! Jag har en liten rädd känsla jag har bara skrittat på hack. Jag har inget hack men min kompis "Moa" har och jag får låna av henne! Tack Moa. Till lite roligare grejer! Idag är det fredag och alla vet vad det betyder! HELG!!!

Presentation


Hej hej! Jag är en hyper aktiv tjej på 13 år. Jag älskar hästar och min ponny heter "Tess". Jag har en ganska stor familj. Som består av: mamma "Sanna" pappa"Joakim" storasyster "Emelie" lillasyster "Cornelia" och jag " Lovisa". I denna blogg kommer ni få

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards